Productcategorieën

Winkelmandje

Meest bekeken producten

Dit gamma sportvoedingsproducten met hoge dosissen is bedoelt voor de sporter die bewust bezig is met zijn prestaties, lichaam en voeding.
Bekijk alle producten

Meest recente artikels

Type what you are searching for:
Producten die profs écht gebruiken: doeltreffend, gedurfd & wetenschappelijk

Schrijf je in voor de maandelijkse nieuwsbrief

Met tips voor sporters om je zo goed mogelijk te adviseren. Je krijgt tips over voeding, training, materiaal en meer.
sixpack-training

Dit eet je best als je spiermassa wil opbouwen

Het is eveneens erg belangrijk om eiwitten in te nemen. Eiwitten zijn belangrijke bouwstoffen voor onze cellen. Ze zijn te vinden in vele voedingsstoffen, en zorgen voor spieropbouw. Eiwitten komen met name voor in:

Het wit van een ei:
Een zeer magere bron van eiwit die de spieropbouw bevordert. Je kunt ter afwisseling ook een biefstuk eten, omdat dit nagenoeg dezelfde eigenschappen heeft.

Kwark:
Ideale eiwitten voor ‘s avonds, omdat ze langzaam verteren. Kwark is ook nog eens zeer rijk aan calcium (138 mg per 225 g).

Eieren :
In allerlei varianten te eten, eenvoudig klaar te maken, en een uitstekende bron van eiwitten en goede vetten.

Zalm:
Bron van gezonde vetten, maar ook van omega-3, een stof die het herstel ondersteunt. De beste zalm is wilde zalm uit Alaska, maar dat is ook de duurste zalm…

Tonijn uit blik:
Erg praktisch, rijk aan eiwitten en omega-3 vetzuren, koolhydraatarm.

Een boost geven aan jouw spieropbouw? 

Probeer onze Pro-Elite Recovery eens om sneller te recupereren en spieropbouw te ondersteunen.

IMG_0022